Persbericht 40-jarig jubileum ingenieursbureau IOB

Ingenieursbureau IOB viert 1 juli haar 40-jarig jubileum. In die veertig jaar is het ingenieursbureau uitgegroeid van een lokaal adviesbureau voor de industrie tot een veelzijdig ingenieursbureau voor de gehele gebouwde omgeving.

Ingenieursbureau IOB werd op 1 juli 1979 opgericht als Ingenieursburo Ouwerkerk van der Bom. Veertig jaar later is IOB uitgegroeid tot een bedrijf met ruim 75 medewerk(st)ers. Errol Ooft, DGA Ingenieursbureau IOB: “Het oorspronkelijke Ingenieursburo Ouwerkerk- vd Bom, komt voort uit bureau Verhagen te Brielle. Jaap vd Bom en Dick Ouwerkerk begonnen 1 juli 1979 voor zichzelf en maakten een vliegende start. IOB werd al snel ingeschakeld door de industriële bedrijven in de Botlek Europoort en de lokale woningbouwverenigingen. De eerste medewerkers werden in de eerste maand na de start al aangenomen.”

De afgelopen 40 jaar is IOB voor industriële klanten als Exxon, BP, ADM, Air-Liquide blijven werken. Dat zijn klanten met een ander proces, maar wel met vastgoed aan toegevoegd, zoals Heineken, RET, Tennet en Oceanco.

Lees hier het volledige persbericht - gepubliceerd door Vastgoedjournaal.nl

Bron: Vastgoedjournaal.nl